Sydöstra

Denna sektion tillhör avdelning Skåne och är en blandsektion som sträcker sig i sydöstra delen av Skåne och omfattar kommunerna Simrishamn, Sjöbo, Skurup, Tomelilla och Ystad. Medlemmarna är anställda i kommun och privata arbetsplatser, bland annat inom branscherna förskola/skola, vård och omsorg, gata/park och personlig assistans.

Vi har expeditioner i de olika orterna och du kan vända dig till vilken expedition som helst eller till arbetsplats- och skyddsombudet på din arbetsplats. Bra att veta, att under kommunal.se/minasidor kan du bland annat ändra dina kontaktuppgifter, ditt kollektivavtal och skriva motionsförslag.

Ystad

Karta

27141 YSTAD

Öpettider

OBS Sektionen tar endast emot bokade besök.Sektionen är en blandsektion som sträcker sig i sydöstra delen av Skåne inom kommunerna Simrishamn, Sjöbo, Skurup, Tomelilla och Ystad. Medlemmarnas arbetsplatser är kommun och privata arbetsplatsersom är bland annat inom branscherna, förskola-skola, vård, gata-park, personlig assistans. Vi har expeditioner på de olika orterna med följande telefonnummer o telefontider. Ystad Kommun, 010-4427971, måndag 12:00-16:00 och fredag 08:00-12:00; Skurup Kommun, 010-4427932, torsdag 8:00-12:00 ; Sjöbo Kommun, 010-4427970, måndag 08:00-12:00; Simrishamn Kommun, 010-4427969, onsdag 08:00-12:00; Tomelilla Kommun, 010-4427973, onsdag 13:00-16:00. Du kanvända dig till alla expeditionerna eller om det finns arbetsplats- och skyddsombud på din arbetsplats. Under kommunal.se/mina sidor kan du bl.a ändra dina kontaktuppgifter, se ditt kollektivavtal och skriva motionsförslag.