Värva en kollega – få ett presentkort

När vi är många kan vi göra mer, och du som redan är medlem är viktig för att vi ska fortsätta att växa och kunna göra skillnad på riktigt. Vi bjuder på första månaden som medlem, vilket kan vara bra att veta när du värvar. Detta gäller dock inte a-kasseavgiften. När du värvar dina arbetskamrater får du ett presentkort på 200 kronor för varje ny medlem. Bra, va?

Två kvinnor som samtalar
Foto: Kommunal

Skit händer ibland... Därför är det bra att vi blir fler. Och när vi är många, kan vi göra mer! Just nu får du också ett presentkort på 200 kronor när du värvar en ny medlem. Premien gäller INTE vid värvning till gratis studerandemedlemskap.

Är du nyfiken på vad du kan använda presentkortet till? Kika på vilka presentkort du kan välja på (presentkort på alkohol eller spel ingår inte i erbjudandet)

Du som värvar behöver självklart vara medlem och ni fyller gemensamt i medlemsansökan på kommunal.se/varva.

Glöm inte att också skriva värvarens personnummer och värvningskoden ”Kollega” för presentkortet.

Eventuell inkomstskatt betalas av presentkortsmottagaren. Presentkortet skickas till dig efter att den nya medlemmen har fått sin medlemsansökan godkänd. Nödvändiga uppgifter för leverans av presentkort skickas till GoGift.  De som omfattas av premien ”Värva kollega” är medlemmar, arbetsplats-, skyddsombud och ersättare skyddsombud. Det innebär att kampanjen inte omfattar personer med övriga sektions-, avdelnings- eller förbundsuppdrag, inte heller anställda i förbund/avdelning.

Rabatt: två månader för endast 80 kronor!

Just nu är första månaden fri och månad två kostar 80 kronor när du tecknar autogiro (eventuell a-kasseavgift tillkommer). Erbjudandet gäller från 1 januari 2024 och är för nya medlemmar i Kommunal.

Mer om erbjudandet