Kommunal Sölvesborg

Hej och välkommen till Kommunal Sölvesborg.

Här får du lite information om din lokala sektion som ingår i Kommunal avdelning Sydost. Längre ner på sidan hittar du kontaktuppgifter till sektionen.

Kommunal Sölvesborg
Foto: Kommunal

Har du nyligen blivit medlem i Kommunal?Då är det väldigt viktigt logga in på ”Mina Sidor” och kontrollera att dina kontaktuppgifter stämmer samt dina uppgifter angående lön, arbetsplats och enhet (enhet är avdelning på en arbetsplats) Det gör du här:Mina Sidor | Kommunal Behöver du hjälp med att hitta din arbetsplats på "Mina Sidor", ring eller maila oss på sektionen (kontaktuppgifter finns längre ner på sidan).

Är du med i A-kassan? Kommunals a-kassa och fackförbundet Kommunal är två olika saker. Genom att gå med i a-kassan skaffar du dig ekonomisk trygghet om du skulle bli arbetslös längre fram. Facket hjälper dig att hålla koll på dina rättigheter och verkar för bra villkor på arbetsplatsen. Gå med i båda! Läs mer här: Ett medlemskap i a-kassan är förmånligare än någonsin | Kommunal

AKTUELLT:

Vill du gå medlemsutbildning i Sölvesborg och veta mer om värdet av ditt medlemskap? Kontakta sektionen för mer information!

Vi finns även på Facebook, gå gärna in och gilla och följ oss här:

Kommunal Sölvesborg | Facebook

Vi finns även på Instagram, gå gärna in och följ oss här:

Kommunal Sölvesborg (@kommunalsolvesborg) • Foton och videoklipp på Instagram

Välkommen till oss på sektionen:

Denna sektion tillhör avdelning Sydost

Besöksadress