Kommunal Kalmar

Välkommen till Kommunal Kalmar. Vi är sektionen som företräder medlemmar i Kommunal som har arbetsplatser som geografiskt ligger i Kalmar kommun.

Kommunal Kalmar
Foto: Kommunal

Kommunal är fackförbundet för dig som är anställd i kommun, landsting, kyrka, kooperativ, privat eller kommunalt bolag inom eller som arbetar inom den grön sektorn. Oavsett vilken anställning du har kan du om du arbetar inom Kommunals yrkesområden bli medlem.

Denna sektion tillhör avdelning Sydost

Besöksadress

Södra Långgatan 40

39231 KALMAR

Karta

Östra Sjögatan 3

39231 KALMAR

Öppettider

För att undvika trängsel och för att ditt besök ska bli så bra och personligt som möjligt så vill vi att du i första hand bokar ditt besök. Du kan även boka en tid för möte via telefon eller digitalt via Teams. Observera att även om sektionen har fastlagda öppettider så kan sektionen ibland behöva stänga med kort varsel. | Måndag & onsdag 09:00-12:00 & 13:00-15:00, Tisdag stängt, Torsdag 13:00-15:00, Fredag 09:00-12:00.