Räddningstjänst i beredskap - bli medlem

Kommunal är fackföreningen för dig som arbetar som räddningstjänstpersonal i beredskap. Om du är medlem i ett annat LO-förbund, TCO-förbund eller SACO-förbund så kan du komplettera med ett medlemskap i Kommunal som kostar 65 kronor per månad. När din ansökan är godkänd får du ett e-postmeddelande från oss.

Kommunal har lång erfarenhet av att organisera och representera yrken inom räddningstjänsten, och har kunniga företrädare som kan din bransch. Medlemskapet ger dig möjlighet att påverka kollektivavtal, löner och jobbvillkor inom räddningstjänsten. I ditt medlemskap ingår: förhandlingshjälp, facklig rådgivning, plattform för att påverka, stöd för din yrkesutveckling och schyssta medlemsförmåner.

ÅÅMMDD-XXXX
Namn på kommun, region, kommunförbund, till exempel.
Namn på station
Anställningsform
ÅÅÅÅ-MM. Tidigast från första dagen i den månad som ansökan inkommit till Kommunal.
Blev du värvad av någon? Skriv värvarens namn och personnummer.
Jag är intresserad av information om betalning av medlemsavgiften via autogiro

Jag godkänner att mina personuppgifter behandlas enligt Kommunals personuppgiftspolicy i det syfte formuläret avser (T.ex. anmälan, bokning, enkät eller prenumeration). Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR.