Foto: Kommunal

Ingen tur med turen?

Gå med i Kommunal och få rabatt på medlemsavgiften.

Bli medlem - just nu tre månader för endast 160 kronor!

Allt går som bekant inte alltid som smort. Då är det skönt att vara med både i facket och A-kassan. Att vara medlem i Kommunal ger både trygghet i vardagen och styrka att påverka på jobbet. Inte helt dumt. Och för att ännu fler ska få tillgång till det sänker vi nu medlemsavgiften. Dessutom får du dina tre första månader för bara 160 kr. Välkommen!

Tillsammans mot en tryggare verklighet!

Ett medlemskap i Kommunal är ett smart beslut. Med hjälp av det får du tryggad inkomst genom stöttning för att få rätt lön och löneutveckling, samt hjälp med att inte missa ersättningar. Dessutom är både du och ditt hem försäkrat mot olyckor – hemförsäkring och olycksfallsförsäkring ingår i medlemskapet. Och om du blir orättvist behandlad eller hamnar i en tvist med arbetsgivaren, erbjuder vi förhandlings- och rättshjälp.

Men även när allt rullar på är det rätt bra att vara med i Kommunal. Du får stöd och pepp genom rådgivning av experter när det är dags för utvecklings- och lönesamtal; vi erbjuder möjligheter till medlemsutbildning och personlig utveckling genom fackligt engagemang. Som medlem är du också med och påverkar villkoren på arbetsplatsen och i ditt yrke.

Just nu är första månaden fri och månad 2+3 kostar 80 kronor per månad när du tecknar autogiro (eventuell a-kasseavgift tillkommer). Gäller nya medlemmar fram till 31 oktober 2022.

Gå med i Kommunal och känn tryggheten som ett medlemskap i facket ger

Det här ingår i ditt medlemskap i Kommunal

Dubbel trygghet med medlemskap i både facket och a-kassan

Försäkringarna som ingår i medlemskapet

Värva en kollega

Värva en arbetskamrat eller vän! Då får du som är medlem som värvar ett presentkort från GoGift på 200 kronor!

Ta del av erbjudandet

Frågor och svar om erbjudandet

Alla nya medlemmar, som väljer autogiro som betalsätt, får första månaden gratis och rabatt på medlemsavgiften under månad två och tre. Erbjudandet pågår fram till den 31 oktober 2022.

Material till kampanjen kan du beställa hos din sektion.