Häng med i våra sociala kanaler

Text Social med Kommunal samt olika emojis
Foto: Kommunal
Följ oss i våra sociala kanaler! Då blir det ännu enklare att påverka & hänga med i allt kul och smart som Kommunal gör. Klicka på länkarna nedan och gilla/följa oss, så är du med i allt som händer.

På Kommunals Facebook kan du hänga med i vad Kommunal gör, i allt från dagsaktuella frågor till avtalsrörelse. Ställ frågor, säg vad du tycker, tipsa om fackliga framgångar på din arbetsplats och följ vårt påverkansarbete. Många av Kommunals avdelningar finns också på Facebook och har egna sidor.

Kommunals Instagram kan du följa @facket_kommunal och tagga bilder med #facketkommunal när du tycker att det passar. Ett enkelt sätt att visa upp din vardag och dela med dig av din bild. Här kan du också lära dig mer om andra branscher genom våra Instagram take overs, där medlemmar lånar kontot för att visa sin arbetsvardag.

Nyhetsbrev

Få viktig information om vad som händer inom din bransch och ditt yrkesområde direkt till din e-post. Ta del av aktuella nyheter, samt var med och påverka i yrkesfrågor. Logga in på Mina sidor och kontrollera att din e-postadress finns inlagd där.

Här säger vi det med video! Kolla in intervjuer med medlemmar och nyheter på Youtube . Här kan du även följa Kommunals egna Youtube-serie "Vi är här nu!", där vi fokuserar på samhällsaktuella frågor utifrån ett fackligt perspektiv för dig som är ung i Kommunal. Välj att prenumerera på kanalen –  då får du koll på senaste nytt!

Kommunals LinkedIn kan du läsa mer om de kampanjer vi driver, lediga jobb på Kommunal och mycket mer.

Åsikter är till för att delas på Twitter! På @FacketKommunal twittrar vi om dagsaktuella frågor, svarar på frågor och sprider lokala exempel till opinionsbildare och journalister.

Påverkan