Häng med i våra sociala medier

Följ oss i våra sociala kanaler! Då blir det ännu enklare att påverka och hänga med i allt kul och smart som Kommunal gör. Klicka på länkarna nedan och följ oss, så är du med i allt som händer.

Mobiltelefon med appen Instagram
Foto: Kommunal

På Kommunals Facebookkan du hänga med i vad Kommunal gör, i allt från dagsaktuella frågor till avtalsrörelse. Ställ frågor, säg vad du tycker, tipsa om fackliga framgångar på din arbetsplats och följ vårt påverkansarbete. Många av Kommunals avdelningar finns också på Facebook och har egna sidor.

På Kommunals Instagram heter vi @facket_kommunal. Följ oss där för att få koll på de viktigaste politiska frågorna vi driver. Låt dig även inspireras av Kommunals ombud och andra medlemmar som nått fackliga framgångar på sin arbetsplats.

TikTok

I appen TikTok vänder vi oss till unga personer som är nyfikna på facket och Kommunal.

X

På X - tidigare Twitter - lyfter vi Kommunals synvinkel på aktuella politiska frågor.

Kommunal bloggar

Här bloggar Kommunals medarbetare och förbundsledning om aktuella ämnen.

Här säger vi det med video! Kolla in intervjuer med medlemmar och nyheter på Youtube . Här kan du även följa Kommunals egna Youtube-serie "Vi är här nu!", där vi fokuserar på samhällsaktuella frågor utifrån ett fackligt perspektiv för dig som är ung i Kommunal. Välj att prenumerera på kanalen –  då får du koll på senaste nytt!

På Kommunals LinkedIn kan du hitta lediga jobb på Kommunal, läsa mer om de kampanjer vi driver och mycket mer.

Förbundsledningens egna sociala medier

Kommunals ordförande, vice ordförande, förbundssekreterare och avtalssekreterare finns alla representerade på publika konton i olika sociala medier. Följ dem gärna, så får du en ännu bättre inblick i deras arbete inom Kommunal!