Dela med dig av dina fackliga framgångar!

Det finns saker med det fackliga arbetet som bara måste berättas. Den där lilla ändringen på arbetsplatsen som du och dina arbetskamrater jobbade så hårt med att få till. Men som ändå kändes som en stor facklig seger i det lilla. Det fackliga arbetet pågår hela tiden och du är en del i det. Små guldkorn kan bli till en guldklimp för alla medlemmar. Vi samlar framgångarna i något vi kallar för framgångslådan.

Illustration som föreställer en stängd låda.
Foto: Kommunal.

Dela med dig du med och berätta om just er fackliga framgång. Det kommer garanterat att inspirera andra att engagera sig och försöka få till förändring på sina arbetsplatser runt om i Sverige!

Välj din avdelning

Osäker på vilken avdelning du ska välja? Gå först till denna sida: Sök sektion och avdelning. Där kan du klicka på varje avdelning och få en lista över vilka sektioner som ingår. Du kan även använda sökrutan och skriva in namnet på en sektion och få information om vilken avdelningen den tillhör på sektionens egen startsida.

Bergslagen

Mellersta Norrland