Längre svarstider hos sektionerna

Just nu har vi tekniska problem med sektionernas e-post, därför kan det ta längre tid att få svar. Du kan även ringa till oss.

Dela med dig av dina fackliga framgångar!

Facklig framgång Varberg
Foto: Kommunal
Det finns saker med det fackliga arbetet som bara måste berättas. Den där lilla ändringen på arbetsplatsen som du och dina arbetskamrater jobbade så hårt med att få till. Men som ändå kändes som en stor facklig seger i det lilla. Det fackliga arbetet pågår hela tiden och du är en del i det. Små guldkorn kan bli till en guldklimp för alla medlemmar. Som till exempel stopp för privatisering av personlig assistans.

I juni 2020 fattade Socialnämnden i Varbergs kommun beslutet om att lägga ut all personlig assistans på privata arbetsgivare. Nu backar nämnden på beslutet efter påverkan från Kommunal

Dela med dig du med och berätta om just er fackliga framgång. Det kommer garanterat att inspirera andra att engagera sig och försöka få till förändring på sina arbetsplatser runt om i Sverige!

DELA MED DIG AV DIN FACKLIGA FRAMGÅNG HÄR

Här väljer du eller söker på den sektion du tillhör
Här väljer du eller söker på den avdelning du tillhör