Stugor avdelning Sydost

Här hittar du de stugor som hör till avdelning Sydost.

Kommunal Sydost har stugor på Öland, på Västkusten, i Blekinge och i Kalmar län. Fundera på var du vill spendera din semester, och läs på om de olika stugorna. Notera att det i vissa stugor är tillåtet med husdjur, medan det är förbjudet i andra.

Du som är medlem kan nu boka stuga hos oss i Sydost och i en del andra avdelningar via ditt medlemskap här:  https://minasidor.kommunal.se/

Man behöver ha  BankID för att logga in.

Kontakt GHK Stugor: 010-442 84 00

Tisdag - torsdag 10:00-14:00, lunchstängt 12:00-13:00

Boka din stuga online

Nu kan du som är medlem själv logga in på Mina sidor för att läsa om och boka din stuga.

Ta mig till bokningen!

Stugkatalog - för nedladdning

Släputhyrning

Du vet väl att du som medlem kan hyra släp förmånligt.

Stugor/Sydost

Bökevik 1 - Ronneby

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan är ca 99 m² har 4 rum och kök, självhushåll för 6 personer.  Ett sovrum med dubbelsäng, 2 stycken sovrum med familjesäng. Det finns barnsäng och utegrill. Stugan är utrustad med WC, dusch, tvättmaskin, elspis, kyl/frys, micro, diskmaskin, TV och golvvärme. Husvagn- husbil- tält, får inte ställas upp vid stugan. Observera att elbilar inte får laddas vid stugan! Rökning är förbjudet i denna stuga. I denna stuga är det inte tillåtet med husdjur.

Läs mer här: Bökevik 1

Bökevik 2 - Ronneby

Stuga för fem personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan är ca 50 m² har 3 rum och kök, självhushåll för 5 personer. Två sovrum med vardera 2 bäddar. Allrum med 1 extra säng. Det finns barnsäng och utegrill. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro, TV och elvärme. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det tillåtet med husdjur.

Oknö - Mönsterås

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer. Stugan har 3 rum och allrum med kök. En dubbelsäng 160 cm och två familjesängar á 120 cm och överslafen på 90 cm. Det finns barnsäng och utegrill. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro och TV. Stugan är utrustad med ChomeCast till tv:n utöver modulen till Boxer. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det inte tillåtet med husdjur.

Stångehamn - Oskarshamn

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer. Stugan har 3 rum och kök, två sovrum med 2 bäddar 90 cm, två bäddar 120 cm och 140 cm bred är bäddsoffan i allrummet. Det finns barnsäng och utegrill. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro och TV. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det tillåtet med husdjur.

Gullholmen - Orust

Stuga för fem personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 5 personer. Stugan är byggd i två plan. I bottenplanet finns kök, allrum, toalett med dusch och förråd. Sovloft med sovplatser för tre personer och i allrummet finns en bäddsoffa. Det finns barnsäng och elgrill. Stugan är utrustad med elspis, kyl/frys, micro och TV. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det inte tillåtet med husdjur.

Skördevägen - Laholm

Stuga för fem personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 5 personer. Stugan har 3 rum och kök, två sovrum med 2 bäddar och allrum med en bädd. Det finns barnsäng och utegrill. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro och TV. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det inte tillåtet med husdjur.

Lyckan - Laholm

Stuga för fyra personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 4 personer. Stugan har 3 rum och kök, två sovrum med 2 bäddar i varje och allrum. Det finns barnsäng och utegrill. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro och TV. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det tillåtet med husdjur.

Stora Frö 1 - Öland

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer. Stugan har tre sovrum med 6 bäddar, en dubbelsäng, en våningssäng, en familjesäng och en barnsäng (resesäng). Kök med allrum. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro, TV och öppen spis, om du vill elda i spisen, ta med egen ved. Det finns också en utegrill. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. I stugan är det förbjudet att röka. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I stugan är det inte tillåtet med husdjur.

Stora Frö 2 - Öland

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer. Stugan har två sovrum med 5 bäddar + extra säng och kök med allrum. Det finns barnsäng och utegrill. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro och TV. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. I stugan är det förbjudet att röka. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I stugan är det tillåtet med husdjur.

Sandvik - Öland

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan är 55 kvm, 3 rum och kök, varav 1 sovrum med dubbelsängoch 1 sovrum med 2 bäddar. Allrum med bäddsoffa för 2 personer samt matplats. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer (stugan får ej användas av fler än 6 personer). Stugan är utrustad med elvärme, WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro, diskmaskin, utegrill och TV. Det är 200 m till badstranden. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det inte tillåtet med husdjur.

Vindö - Öland

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har 3 rum och kök, två sovrum med 2 bäddar, barnsäng och allrum med bäddsoffa. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer (stugan får ej användas av fler än 6 personer). Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro, utegrill och TV. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det inte tillåtet med husdjur.

Solö - Öland

Borgholm 1 - Öland

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer (stugan får ej användas av fler än 6 personer). I stugan finns fyra rum och kök, tre sovrum med två bäddar i varje och allrum, det finns också en barnsäng. Stugan är utrustad med WC, dusch,  elspis, kyl/frys, micro, diskmaskin, tvättmaskin, utegrill och TV. Det är 200 m till badstranden. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan.. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det tillåtet med husdjur.

Borgholm 2 - Öland

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer (stugan får ej användas av fler än 6 personer). I stugan finns fyra rum och kök, tre sovrum med två bäddar i varje och allrum, det finns också en barnsäng. Stugan är utrustad med WC, dusch,  elspis, kyl/frys, micro, diskmaskin, tvättmaskin, utegrill och TV. Det är 200 m till badstranden. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan.. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det inte tillåtet med husdjur.

Böda 1 - Öland

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan är 69 kvm och tillgängliga året om. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer (stugan får ej användas av fler än 6 personer). I stugan finns fyra rum och kök, tre sovrum med två bäddar i varje och allrum, det finns också en barnsäng. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro, utegrill och TV. Det är 2,5 km till badstranden, affär, post och telefon i Byxkelkrok, till Böda sand är det ca 5 km. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det tillåtet med husdjur.

Böda 2 - Öland

Stuga för sex personer. Öppen för uthyrning året runt. Stugan är 69 kvm och tillgänglig året om. Stugan har utrustning för självhushåll för 6 personer (stugan får ej användas av fler än 6 personer). I stugan finns fyra rum och kök, tre sovrum med två bäddar i varje och allrum, det finns också en barnsäng. Stugan är utrustad med WC, dusch, elspis, kyl/frys, micro, utegrill och TV. Det är 2,5 km till badstranden, affär, post och telefon i Byxkelkrok, till Böda sand är det ca 5 km. Husvagn, husbil eller tält får inte ställas upp vid stugan. Rökning är förbjudet i denna stuga. Observera att det INTE är tillåtet att ladda elbilar vid stugan. I denna stuga är det inte tillåtet med husdjur.