Semesterhem Kommunal Vänerväst

Foto: Kommunal
Filsbäck vid Vänerns strand
Foto: Kommunal
Som medlem i Kommunal har du möjlighet att hyra våra semesterhem utanför Lidköping.

Filsbäck

Semesterhemmet har 12 dubbelrum med möjlighet till 2 extra bäddar i varje rum. WC, dusch och pentry finns i varje rum. Sänglinne och handdukar tar du själv med. Här finns också möjligheter till konferens för 30 pers.

Filsbäck ligger alldeles vid Vänerns strand. Intill finns barnvänligt bad och fritidsområde med camping och kiosk. Större matbutiker och affärer når du 5 km bort. Till närmaste golfbana är det 1km. Djur får inte tas med. Rökförbud inomhus.

Färdväg
Semesterhemmet ligger mellan Lidköping och Kinnekulle vid väg 44, Mariestad och Uddevalla.
Karta (Google maps)

Furuhäll

2-våningshus på 109 m2 med 6 rum och 11 bäddar, barnsäng finns. Kök med komplett utrustning för 7 resp. 4 personer, TV, frys, samt WC och dusch på varje våningsplan. Gemensam storstuga. Linne tar du själv med dig. Eka för fiske och roddturer samt diverse leksaker finns. Furuhäll ligger på en sjötomt med 50 m till bad. Nära till motionsspår. Djur får ej tas med. Rökförbud inomhus. Inom 5 km finns matbutiker mm.

Färdväg
Tåg till Lidköping. Buss därifrån till Stenhammar. Därefter 2 km promenad.
Med bil mot Läckö, Stenhammar och Furuhäll.
Karta (Google maps)

Bokning och information

Bokning av Kommunal Vänervästs semesterhem Furuhäll och Filsbäck sker via Lidköpings Fastighet & Företagstjänst AB.

För bokningsförfrågan gå in på http://kommunal.lffab.se/ och fyll i formuläret.

Har det blivit något fel när du fyllt i bokningen kan du maila kommunal@lffab.se och i sista hand ringa vår underleverantör på deras växel 0510-66211.