Medlemsutbildning Kommunal Mellersta Norrland

Är du ny i Kommunal? Eller funderar du på att bli medlem men vill veta mer? Då bör du gå vår grundläggande medlemskurs på en dag.

Kommunal står för fika, lunch och ersättning.

Deltagare på utbildning
Medlemsutbildning
Foto: Kommunal

På den här utbildningen får du lära dig mer om arbetsmiljö, hur du kan få inflytande över ditt arbete, ditt kollektivavtal och annat som du kommer ha nytta av både på jobbet och privat. En utbildning som passar just dig som arbetar inom Kommunals avtalsområden. Kommunal försöker hålla utbildningen för personer i samma yrke eller bransch. Du kan också gå samman med dina arbetskamrater och gå den.

Under kursen kommer du få lära dig mer om hur arbetsmarknaden är uppbyggd i Sverige. Du kommer också få kunskaper om kollektivavtalet - det avtal som styr
hur det ser ut på just din arbetsplats.

Du får också veta mer om hur du kan bedöma och förbättra din arbetsmiljö och du får verktygen för att kunna påverka din arbetsplats.

Den här kursen hålls under en dag.

Anmäl dig i formuläret nedan:

Välj ett utbildningstillfälle:

Jag godkänner att mina personuppgifter behandlas enligt Kommunals personuppgiftspolicy i det syfte formuläret avser (T.ex. anmälan, bokning, enkät eller prenumeration). Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR.