Gå en kurs med Kommunal HAV!

Vill du utvecklas och lära dig nya saker som du har nytta av på jobbet och i vardagen? Gå kursen Kommunals medlemsutbildning!

Åhörare lyssnar på föreläsare som sitter i rullstol
Foto: Plattform.

Vill du lära dig mer om arbetsmiljö, ditt kollektivavtal, försäkringar och hur du kan få mer inflytande över ditt arbete? Då är den här kursen något för dig!  Även du som ännu inte är medlem i Kommunal får gå utbildningen! Kursen går mellan ca klockan 08.30-17.00. Under dagen bjuder vi såklart på lunch och fika.

Följande datum finns för dig!

Alingsås:

Lokal: Kommunals konferenslokal, Östra Ringgatan 16, 44131 Alingsås

20 mars

14 maj, OBS endast för dig som arbetar på Alingsås pastorat, utbildningen hålls på Sveagatan 8A i Alingsås samma tider som ovan.

22 maj

Herrljunga:

Lokal: ABF's lokal, Storgatan 34, 52430 Herrljunga

18 april

Vårgårda:

Lokal: Björnen (konferenslokal) Kullingshemmet, Kullingsleden 1, 447 35 Vårgårda

3 april

Hur funkar det?

Kommunal står för kostnaden för utbildningen och om du behöver ta ledigt från jobbet för att gå får du ett skattefritt studiestipendium på 1040 kr/ kursdag. Alla medlemmar (ej för dig som är arbetsplats- eller skyddsombud) i facket får gå utbildningarna, på den här utbildningen kan du också ta med en kollega som ännu inte är medlem. Du har rätt enligt studieledighetslagen att få ledigt från ditt jobb för att gå en facklig utbildning. Du söker ledigt utan lön senast två veckor innan utbildningsstart.

Jag vill anmäla mig!

Fyll i formuläret här nere på sidan eller skicka ett mail till: hav.vanervast@kommunal.se

Glöm ej att ange ditt namn, medlems-/personnummer, telefonnummer, epost, samt ev. allergi, då vi bjuder på fika och lunch.

Varmt välkommen med din anmälan!

Jag godkänner att mina personuppgifter behandlas enligt Kommunals personuppgiftspolicy i det syfte formuläret avser (T.ex. anmälan, bokning, enkät eller prenumeration). Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR.