Gå en kurs med Kommunal Borås-Bollebygd!

Nu finns chansen för dig i Kommunal Borås-Bollebygd att gå vår populära utbildning!

En kille och två tjejer mot en vägg.
Foto: Plattform.

Vill du utvecklas och lära dig nya saker som du har nytta av på jobbet och i vardagen? Gå kursen Kommunals medlemsutbildning! Här får du lära dig mer om arbetstid, lön och hur du kan få mer inflytande över ditt arbete.

Kursen är en dag och går mellan cirka 08.30-17. Vi bjuder på frukostfralla, kaffe och lunch. Utbildningarna hålls på ABF, Norrby tvärgata 3, 504 37 Borås.

Aktuella datum:

Onsdagen 24 april

Tisdagen 14 maj

Hur funkar det?
Kommunal står för kostnaden för utbildningen och du får ersättning för förlorad arbetsförtjänst genom ett skattefritt studiestipendium (1040 kr/kursdag). Alla medlemmar i facket får gå utbildningarna (ej för dig som är arbetsplats- eller skyddsombud), på den här utbildningen kan du också ta med en kollega som ännu inte är medlem. Du har rätt enligt studieledighetslagen att få ledigt från ditt jobb för att gå en facklig utbildning. Du söker ledigt utan lön hos din arbetsgivare senast två veckor innan utbildningsstart.

Jag vill anmäla mig!

Fyll i formuläret här nedanför eller mejla: boras.vanervast@kommunal.se dina uppgifter. Vi vill veta vilket datum du vill gå, ditt för- och efternamn, ditt medlems- eller personnummer och ditt mobilnummer. När vi mottagit din anmälan skickar vi dig en kallelse där du får all information. Du kan också ringa oss på 010-442 8627. Senast två veckor innan utbildningen vill vi ha din anmälan.

Välkommen med din anmälan!

För- och efternamn.
Välj bland de aktuella datumen ovan och fyll i vilket du vill gå!

Jag godkänner att mina personuppgifter behandlas enligt Kommunals personuppgiftspolicy i det syfte formuläret avser (T.ex. anmälan, bokning, enkät eller prenumeration). Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR.