Vill du att Kommunal Öst ska besöka din arbetsplats?

Digitala besök är framtiden
Åsa och Carola kanske besöker dig digitalt?
Foto: Kommunal Öst
Liselotte besöker 2 medlemmar ute i det soliga vädret.
Foto: Kommunal Öst
Vill du att Kommunal ska besöka just din arbetsplats, eller kanske göra ett digitalt arbetsplatsbesök? Fyll då i uppgifterna nedan så kommer vi så snart vi har möjlighet!

Vi besöker gärna dig och dina kollegor för att prata om just det du vill prata om. Vill ni kanske vet mer om vad medlemskapet innehåller? Har ni frågor om arbetsmiljö? Eller kanske tycker att det bara var länge sedan vi besökte er? Oavsett anledning så kommer vi gärna. Fyll i formuläret så kontaktar vi dig så snart vi har möjlighet för att bestämma när det passar bäst för ett besök. Det kan ta ett par dagar för oss att besvara och kom ihåg att vi bekäftar arbetsplatsbesöken när vi kontaktar dig.

Vad heter din arbetsplats och var finns den?
Epost eller telefonnummer så att vi kan kontakta dig och bestämma tid/plats. OBS viktigt att vi får in rätt epost om vi ska besöka er arbetsplats digitalt.
Det behöver inte vara en exakt siffra, det går bra med en uppskattning. Det här underlättar så vi vet hur mycket material vi ska ha med oss.
Skriv gärna flera förslag. :)

Öst