Värvar-tävling

VärvarVÄSTen på
Foto: Kommunal
Nu är det dags att kavla upp ärmarna, ta på värvarVÄSTen, och briljera! Är DU en av dem som är bäst på värvning i Väst?

Tävling i värvning

Vi vet att finns många värvar-ess i avdelning Väst, och att många därute jobbar hårt med att få potentiella medlemmar att bli en del av ett starkt Kommunal. Det arbetet är ovärderligt, och en otroligt viktig del av att vi ska kunna fortsätta kämpa för bättre arbetsvillkor, varje dag, för varje medlem.

Vem håller i taktpinnen när det gäller värvning på din sektion? Vem övertygar bäst blivande medlemmar om att Kommunal är förbundet som de bör välja för att få mer koll, mer trygghet och mer utveckling? Är det du?

Bäst i Väst belönas

Nu utmanar vi alla sektioner och företagsorganisationer i två energigivande dragkamper i värvning – en sommar- och en höst-upplaga. Värva ditt allra allra bästa under en hel vecka (måndag–söndag) för chansen att vinna fina priser.

Bästa sektion/företagsorganisation premieras med ett härligt förstapris, och varje sektion tilldelas dessutom en egen prispott på 500 kronor att belöna sina främsta värvar-ess med. (Det är upp till varje sektion att välja hur dessa pengar fördelas, samt vad priset ska bestå i. Det kan handla om allt ifrån biobiljetter, till ett presentkort på en lunchrestaurang, eller fem kilo choklad. Det är bara fantastin som sätter gränser.)

Låt oss, en gång för alla, tillsammans bevisa att Väst är bäst!

VärvarVÄSTen på, höst

Etapp två av VärvarVÄSTen på äger rum vecka 41, 11-17 oktober.  Rabattkampanjen Skit händer, där alla nya medlemmar som tecknar autogiro får tre månader för 160 kr, har förlängts och gäller nu året ut. Helt enkelt en kanonkampanj, som blir en extra hjälp i värvaryran när du sliter för att du och din sektion/FO ska vinna förstapriset.

Värvaransvarig på varje sektion/företagsorganisation är fri att motivera och inspirerara sina ombud efter eget huvud, genom exemplevis utskick, och inlägg med hejarrop på egna sidor i sociala medier. Efter avslutad värvarvecka ansvarar samme person för att sammanställa resultatet av värvningen, och att fylla i nedan formulär, senast den 22 oktober.

VÄRVARVÄSTEN PÅ, HÖST
Fyll i senast den 22 oktober
För hela sektionen/företagsorganisationen
Antal värvningar för den som lyckades allra bäst