Hoppa över menyn och gå direkt till innehåller
Ensam är stark! När du har många bakom dig.
Foto: Kommunal

Ju fler vi blir, desto mer kan du få ut av ditt arbetsliv

Tipsa en kollega om ett medlemskap i Kommunal! Just nu får du ett presentkort värt 200 kronor för varje ny medlem som du värvar. För det är när vi är många som vi kan skapa ännu bättre villkor, både för dig och dina kollegor!

Hjälp din kollega att skriva in sig som medlem här:

BLI MEDLEM HÄR

och använd  värvningskoden: ”Värva en kollega 2019”.

Presentkortet gäller hos GoGift som samarbetar med lokala butiker och välkända kedjor i hela Norden. Erbjudandet gäller 7 till 31 januari, presentkortet kommer att skickas till dig efter att  den nya medlemmen betalat in sin första medlemsavgift, vilket innebär att utskicken av presentkorten börjar i mitten av mars. Här kan du läsa mer om de företag som du kan lösa in ditt presentkort hos!

Erbjudandet om presentkort gäller dig som är medlem i Kommunal och inte har ett förtroendeuppdrag eller anställning.

Varför inte ta en kaffe och snacka om facket?

När du pratar med dina kollegor om Kommunal kan det vara bra att börja genom att utgå från dig själv. Till exempel om varför du själv gick med i Kommunal och varför du tycker att det är viktigt att vi är en stark fackförening. Låt det bli ett samtal där du ställer frågor till kollegorna och låter dem dela med sig om sina tankar kring facket.

Varför det är bra för din kollega att vara med i Kommunal

• Ju fler vi blir, desto bättre villkor kan vi skapa för dig som medlem.
  • Du får verktyg och stöd när du vill förändra eller lyfta en fråga på din arbetsplats.
  • Ett av marknadens bästa försäkringspaket ingår i ditt medlemskap.
  • Du kan ta del av en mängd olika rabatter som är speciellt framtagna för Kommunals medlemmar.

Läs mer om vad Kommunal driver för frågor för just din bransch genom att söka på ditt yrke i sökfältet högst upp på sidan!

Vet du någon som är intresserad av ett medlemskap?

Tipsa oss om någon som är intresserad – så kontaktar vi den personen och berättar mer. Det är viktigt att du har pratat med personen och att den tycker att det är okej att vi ringer upp. Även här får du såklart ett presentkort om personen väljer att gå med!

Så här tipsar du oss:

Skriv ett sms med texten ”Tipsa” till 71140. Använd mellanslag efter ordet ”Tipsa” och skriv sedan namn, mobilnummer och mailadressen till personen som är intresserad. Vi ringer upp inom kort! För att du ska kunna få premien så lägg också till ordet ”Värvare” i sms:et och ange ditt personnummer.