Hoppa över menyn och gå direkt till innehåller
För arbetslivets stora och små frågor
Foto: Kommunal

För arbetslivets stora och små frågor - just nu med premie!

Som medlem i Kommunal har du alltid någonstans att vända dig när det dyker upp frågor i arbetslivet. Du får mer koll, stöd att utvecklas och hjälp om något skulle hända. Och visste du att en av marknadens bästa hem- och olycksfallsförsäkringar ingår? Just nu får du dessutom 200 kr i ett Superpresentkort* när du blir medlem!

Fler hörs mer

Med över 500 000 medlemmar är vi en av Nordens största fackföreningar. Tillsammans jobbar vi för att skapa ett bättre arbetsliv för dig som jobbar inom någon av våra mer än 200 yrkesgrupper. (Läs mer om vilka yrkesgrupper som ingår i Kommunal här.)

Våra huvudfrågor handlar om att våra medlemmar ska få mer i lön, tryggare anställningar, ett utvecklande arbetsliv och rätt bemanning på arbetsplatsen. Som medlem får du en chans att påverka ditt arbetsliv. För fler hörs mer.

* Superpresentkortet gäller hos GoGift som samarbetar med lokala butiker och välkända kedjor i hela Norden. Erbjudandet gäller 13 augusti till 23 september, någon vecka efter att ditt medlemskap har blivit aktiverat skickas ett sms till dig med mer information om ditt presentkort. Här kan du läsa mer om de företag som du kan lösa in ditt presentkort hos!

Aktivera ditt medlemskap redan idag och få ditt Superpresentkort på 200 kr!

Här hittar du mer information om fördelarna med ett medlemskap i Kommunal

BLI MEDLEM och få ditt presentkort

PS: Har du blivit värvad av en kollega eller vän? I så fall får den personen också ett Superpresentkort på 200 kronor! Värvaren behöver självklart vara medlem och ni fyller gemensamt i medlemsansökan här. Glöm inte att också skriva värvarens personnummer och värvningskoden för presentkortet (Presentkort200). Eventuell inkomstskatt betalas av presenkortsmottagaren. Kampanjen omfattar inte studerandemedlem/värvare av studerandemedlem.

Värvad? Fyll i gemensamt här!