Hoppa över menyn och gå direkt till innehåller

Påverka genom sociala medier

Du kan göra stor skillnad genom att sprida Kommunals kampanjer och säga vad du tycker i olika frågor.

Vill du förändra på din arbetsplats?

Kommunal tipsar om hur man kan organisera sig fackligt via sociala medier.

Hos Kommunal på Facebook står din vardag på jobbet i centrum

Gilla Kommunal på Facebook. Häng med i vad Kommunal gör. Ställ frågor, säg vad du tycker, tipsa om fackliga framgångar på din arbetsplats och följ Kommunals påverkansarbete. Många sektioner och avdelningar i Kommunal finns också på Facebook och har egna sidor.

Åsikter är till för att delas på Twitter

@FacketKommunal twittrar kommunikatörer, ombudsmän och utredare om dagsaktuella frågor, svarar på frågor och sprider lokala exempel till opinionsbildare och journalister. Twitter är ett enkelt sätt för dig som medlem att säga vad du tycker. Dela intressanta artiklar, retweeta det du gillar från @FacketKommunal och twittra med andra i ditt yrke, din bransch och i Kommunal. Det är förvånansvärt lätt att få direktkontakt med politiker, tjänstemän, opinionsbildare och journalister.

Ge din bild på Instagram

Trött på alla ord? På Instagram kan du följa @facket_kommunal och tagga bilder med #kommunal när du tycker att det passar, ett enkelt sätt att ge din bild.

Påverkan