Nya sektioner för en del medlemsgrupper

2018-06-15
Jobbar du inom privat förskola/skola på södra sidan av länet, privat vård och omsorg på norra sidan av länet*, privat hälso- och sjukvård, bemanning, som sotare, på Samhall eller som personlig assistent inom privat verksamhet eller inom Olivia? Från den 1 juni 2018 tillhör du då en ny sektion. Nedan hittar du vilken och kan klicka dig vidare för att läsa mer om din nya sektion.

Den 1 juni 2018 flyttades team privat skola/förskola från sektion Huddinge till sektion Skola-service. Dessutom flyttades team privat vård och omsorg från SLSO sjukvård norr till sektion Solna/Sollentuna .

Ytterligare förändringar är att privat hälso- och sjukvård flyttades från sektion SLSO sjukvård norr till sektion Sjukvård Syd/Keolistrafiken, bemanning flyttades från sektion Nordost till sektion Norr, sotare flyttades från sektion Nordost till sektion Skärholmen, Samhall flyttades från sektion Skärholmen till sektion Norr och all privat personlig assistans flyttades till sektion Gullmarsplan.

*Arbetar du på Ersta Diakonisällskap/Ersta Diakoni AB eller inom äldreomsorgen på Stora Sköndal tillhör du sektion Privat vård och omsorg från den 1 juni 2018.