Hoppa över menyn och gå direkt till innehåller

Nu kan du söka jobb enkelt med Trampolin

Jobbsökartjänsten Trampolin
Foto: Kommunal
2017-05-03
I förra veckan beslutade förbundsstyrelsen att jobbsökartjänsten Trampolin ska erbjudas till alla Kommunals medlemmar, inom alla yrkesgrupper i hela landet. Nu kan du logga in på Mina sidor och få tillgång till tjänsten.

Så här säger förbundsordförande Tobias Baudin om Trampolin:

- Medlemmarna i Kommunal är stekheta på arbetsmarknaden och har stora möjligheter att få upp både lön och förbättra villkor genom att byta arbetsgivare. Tyvärr har det varit svårt, ja nästan ett heltidsjobb, för medlemmarna att byta jobb. Nu löser vi det krånglet genom att lansera jobbsökartjänsten Trampolin. Det ska vara lätt att byta jobb, speciellt om man har en dålig arbetsgivare.

Trampolin gör det enklare för dig att söka nytt jobb, sprida ditt CV och att hålla dig uppdaterad hos arbetsgivarna eftersom du gör det från ett och samma ställe. Med Trampolin vill vi också erbjuda ett verktyg som utgår ifrån dina behov som arbetstagare, till skillnad från många jobbsajter som är byggda utifrån arbetsgivarens önskningar.

Logga in på Mina sidor och sök jobb med Trampolin

Mer information om jobbsökartjänsten