Gå en ABF-kurs för halva priset

Drömmer du om att lära dig ett nytt språk, lära dig dreja eller bli en bättre talare? Som medlem i Kommunal Stockholms län har du 50 procents rabatt på en kurs eller studiecirkel under 2024. Få inspiration, träffa nya människor och lär dig nya saker med en kurs på ABF Stockholm.

Gå en kurs på ABF Stockholm i höst.
Foto: ABF

I över hundra år har ABF Stockholm varit en del av vetgiriga stockholmares livslånga lärande. Kurs- och studiecirkelutbudet 2024 rymmer över 400 kurser, inom stora ämnesområden som språk, hantverk och musik men också kurser med specialinriktning som kreativt skrivande. Kommunal är en av ABF Stockholms medlemsorganisationer och under 2024 vill vi ge varje facklig hjälte detta särskilda erbjudande! Erbjudandet gäller 1 kurs/studiecirkel per person under 2024.

Kort sagt: ABF har kurser för alla. Vi ses 2024!

Kursschemat  finns på ABF Stockholm

Uppge  i kommentarsfältet vid anmälan på webben eller över telefon  att du  är Kommunalmedlem så får du det rabatterade priset vid faktureringen! Du kan komma att behöva visa ditt medlemskort i Kommunal.