Årlig medlemsundersökning inleds

Just nu pågår Kommunals årliga undersökning bland medlemmar och förtroendevalda, som utförs i samarbete med undersökningsföretaget Kantar Sifo.

medlemsundersökning
Foto: Kommunal

Undersökningen handlar om medlemmarnas förtroende för Kommunal. Detta år frågar vi även om hur Kommunals stöd för medlemmarna under den pågående coronakrisen upplevts.

Kantar Sifo, som utför undersökningen, kommer att kontakta ett slumpmässigt urval av medlemmar och förtroendevalda i Kommunal för att ställa ett antal frågor. Du som kontaktas kommer antingen att få svara på frågorna i en telefonintervju eller via en webbenkät. Undersökningen tar fem minuter att genomföra och dina svar hanteras konfidentiellt.

Vi hoppas att du som blir kontaktad har möjlighet att svara på frågorna eftersom det är viktigt för Kommunal för att kunna utvecklas som fackförening och erbjuda bättre stöd till medlemmar och förtroendevalda.

Ni som kommer att bli uppringda i undersökningen kommer att bli uppringda från följande telefonnummer: 031-727 39 32.

Om du har några frågor kan du kontakta Martin Ahlqvist på Kantar Sifo, martin.ahlqvist@kantar.com, eller Marie Ekbom på Kommunal marie.ekbom@kommunal.se