Välkommen till digitala träffar om dina medlemsförsäkringar och din pension

På din arbetsplats och under din fritid omfattas du av försäkringar som ger dig hjälp och ekonomiskt stöd i olika situationer. Det är lätt att missa ersättningar du har rätt till men ofta är det möjligt att göra en anmälan i efterhand. Välkommen att lära dig mer på Folksams webbinarium under hösten.

Lär dig mer om dina försäkringar och din pension.
Foto: Folksam

Har du tänkt på tiden efter ditt arbetsliv? Skapa dig de bästa förutsättningarna genom att få koll. Det kan ibland upplevas som en tröskel att sätta sig in i alla detaljer så ta reda på hur din pension är uppbyggd och få med dig värdefulla tips på hur du själv kan påverka din framtid.

Föreläsningarna sker digitalt så du deltar på en plats som passar dig. Alla möten har starttid kl.18.45.

Praktisk information:
· Efter bokning skickas en möteslänk och tydliga instruktioner till din mail.
· Enkelt att delta, kräver inget tekniskt kunnande – med ett klick är du inne i mötet
· Kostnadsfritt
· Tidsåtgång är 30-45 min
· Tillgång till en dator eller surfplatta är det enda du behöver för att delta (mikrofon är ej nödvändig).
· Inga förkunskaper krävs

Klicka på länken nedan för att boka din plats:
Dina avtalsförsäkringar 6 september
Dina medlemsförsäkringar 4 oktober
Att påverka sin pension 8 november
Snart dags för pension 6 december

Passar inget av datumen nu i höst för dig? Vi återkommer med nya datum i vår.

Hur ser det ut för mig?
Önskar du se över din egen situation kan du nu boka en individuell genomgång genom att klicka på länken nedan. Du får en översyn av ditt försäkringsskydd och vägledning i din pension. Mötet är digitalt, kostnadsfritt och tar runt 60 minuter. Välkommen!

Klicka här för att boka din egen genomgång.