Hoppa över menyn och gå direkt till innehåller

Erbjudanden

Månadens erbjudande
Foto: Månadens erbjudande
Här hittar du erbjudanden som gäller för Kommunals medlemmar.

Månadens erbjudande: 10 procents rabatt på kontrollbesiktning

Som medlem i Kommunal har du 10% rabatt på kontrollbesiktning hos Opus Bilprovning. Erbjudandet gäller kontrollbesiktning av din personbil, lastbil, släpvagn, husvagn, husbil och motorcykel och gäller på alla Opus Bilprovnings besiktningsstationer mellan den 5:e och 22:a varje månad.

För mer information om bokning och betalning besök Opus Bilprovning eller ring Opus Bilprovning på telefon 0775-500 300. Ange kampanjkoden LOMERVARDE2017 när du bokar.

Villkor: Erbjudandet gäller endast kontrollbesiktning av fordon som ägs av medlemmen (ej företagsfordon). Kampanjkod ska alltid anges vid bokning och medlemskort ska alltid visas upp vid besiktning. Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter. Erbjudandet gäller till och med 2017-12-31.

Säfsen Resort: 10-50% rabatt på stuga i Säfsen

Hyr en stuga mitt i Dalafjällen och njut av den fantastiska naturen. Säfsen Resort ligger inte mer än några timmar med bil från Stockholm och Göteborg. Fantastiska backar på vintern och en orörd natur på sommaren gör Säfsen till ett utmärkt semesteralternativ.

Med Kommunalkortet får du 10-50 procent på ordinarie pris på boende inom Säfsen Resort och 10% rabatt på skidutrustning.

Läs mer om erbjudandet och boka idag

Adlibris: Rabatt på böcker och ljudböcker

Kryp upp i soffan med en god bok, eller ge bort en läsupplevelse till någon du tycker om. Som medlem i Kommunal får du 8% rabatt på Sveriges redan lägsta bokhandelspriser på Nordens största internetbokhandel. Erbjudandet gäller böcker och ljudböcker.

Läs mer om erbjudandet och beställ dina böcker här

Nordic Choice Hotels: 20 procents rabatt på alla rumstyper

Upplev en härlig helg eller några dagar på hotell. Vårt medlemserbjudande ger dig ett extra bra pris när du bokar på något av Nordic Choice Hotels 168 hotell i Norden och Baltikum. Kommunalkortet ger dig 20% rabatt på alla rumstyper alla dagar i veckan på aktuellt ordinarie pris.

Läs mer om erbjudandet och boka hotell idag

Fler erbjudanden för dig som är medlem i Kommunal

Du hittar alla erbjudanden för Kommunals medlemmar på LO Mervärde