Nominera till sektion Ambea

2021-11-18
På sektion Ambeas nomineringsmöte i förra veckan beslutades att förlänga nomineringstiden på följande uppdrag till sista november: fyllnadsval sektionsordförande, ordinarie och suppleanter till representantskapet och valberedningen.

Vill du vara med och påverka din fackförening, eller har du kanske en kollega som du tycker skulle passa jättebra för något av oavanstående uppdrag? Då ska du se till att nomineras eller nominera till dem. Sista nomineringsdag är den 30 november.

Vem kan nomineras?
Alla som är anställda på en arbetsplats som drivs av Ambeakoncernen (Vardaga, Nytida och Lära) i Stockholms län och som är medlemmar i Kommunal kan nomineras.

Hur lämnar jag mina nomineringar till sektionen?
Mejlaa in dina nomineringar till valberedningens sammankallande Göran Rosengren på goran.rosengren@kommunal.se. Skriv ditt namn, medlemsnummer alternativt personnummer och namn, medlemsnummer/personnummer och arbetsplats på de/dem du nominerar. Tänk på att de/dem du nominerar måste vara tillfrgade om de vill nomineras till poster.

Ambea