Hoppa över menyn och gå direkt till innehåller
Autogiro
Foto: Kommunal

Få ut mer av arbetslivet med Kommunal

Som medlem får du mer koll, trygghet och utveckling. Och du får kraften av över 500.000 medlemmar. Tillsammans jobbar vi för bättre villkor, högre löner och en arbetsmiljö där du kan trivas och utvecklas. Att må bra på jobbet är en förutsättning för att du ska få ut det mesta av arbetslivet – och livet. Fram till och med 30 september får dessutom alla nya medlemmar som registrerar autogiro en välkomstpremie på 200 kronor!

Bli medlem här!

Välkomstpremie – 200 kr

Det är superenkelt att bli medlem i Kommunal. Och med autogiro slipper du krångla med fakturor och OCR-nummer – samtidigt som det är snällare mot våra skogar. När du väljer autogiro som betalningsmetod får du just nu 200 kr att handla för hos några av Sveriges mest kända varumärken. Du väljer autogiro i sista steget i anmälningsformuläret. Presentkortet är kopplat till GoGift och skickas till dig när den första medlemsavgiften är dragen från ditt konto. Erbjudandet gäller för dig som blir medlem och registrerar autogiro fram till och med 30 september 2019.

Bli medlem idag på kommunal.se/bli-medlem

Värvningspremie – 200 kr

När du värvar en medlem som väljer autogiro under den här perioden får även du ett presentkort värt 200 kr hos GoGift. Skriv in din nya medlem här för att kunna få ditt presentkort: kommunal.se/varva. Din premie skickas till dig när den nya medlemmens första betalning har dragits. För alla vinner på ett medlemskap i Kommunal! Värvningskod: Autogiro200