Skapad: 2007-09-12, Ändrad: 2010-01-15

Klarar du en undersköterskas pass?

Få förstår hur tungt en undersköterskas arbete är. Både fysiskt och mentalt. Därför har vi komprimerat ett arbetspass på 8 timmar till ett explosivt träningspass på 16 minuter, så att du själv kan prova på hur tufft en undersköterskas arbete faktiskt är. Välkommen att svettas som en välfärdsarbetare!

Bli medlem i Kommunal

Välkommen att bli medlem i Kommunal! Fyll i dessa uppgifter för att ansöka om medlemskap. Medlemskapet gäller från den första dagen i den månad som ansökan inkommer.

Ett samtal som lönar sig

Alla på en arbetsplats ska ha möjlighet till lönesamtal i enrum med chefen. Men du och dina arbetskamrater kan ligga steget före genom att prata löner i förväg. Det lönar sig – om inte redan i år så på sikt.

Se Kommunal-Nyheterna

Ett nyhetsprogram för och om medlemmarna i Kommunal. I senaste programmet: I Halland och Jönköping använder Kommunal ett rullande kontor för att komma nära medlemmarna. Kommunal-Nyheterna följde med!

Värva kollega, få en premie!

Både du som värvar och den nya medlemmen får fina premier. Tillsammans för en starkare fackförening.

Våga ställa frågan

Är du förtroendevald i Kommunal och vill öva dig i att värva nya medlemmar? Nu finns webbutbildningen "Våga ställa frågan" där du kan träna dig i det rekryterande samtalet.

Biljetterna till Liseberg är slut

Efterfrågan på Lisebergsbiljetterna var enorm och alla 20 000 biljetter är redan slut!