Välkommen till Kommunals sociala nätverk!

Kvinna

Kommunals sociala nätverk och min sida

15 juni stängs det sociala nätverket

I juni 2015 lanserar Kommunal en helt ny webbplats. Den kommer att få ett tydligare service- och medlemsfokus, för att du som är medlem snabbare ska få svar på dina frågor.

Samtidigt stänger vi det community som idag finns på ”Min sida”. Det lanserades 2010 och fyllde då en funktion som nu fylls av sociala nätverk som till exempel Facebook eller Linkedin. Från 25/5 stänger vi ner möjligheten att skapa nytt konto.

Lönestatistiken som idag finns på ”Min sida” flyttas över till nya webben där du som inloggad medlem även fortsättningsvis kommer att kunna nå den.

Din e-postadress är ditt användarnamn

Fram till 15 juni kan du logga in som vanligt på Min sida. Användarnamnet är din e-postadress. Du som tidigare registrerat dig till sajten kan välja att logga in med ditt tidigare användarnamn eller den e-postadress du angav när du registrerade dig på sajten.

Grupper

Ensam är inte stark, därför har vi bildat fackföreningar i Sverige. Tillsammans med andra går det att påverka sin situation. Därförhar vi byggt Kommunals sociala nätverk kring grupper. Logga in och titta om det finns grupper i de ämnen du är intresserade av. Hittar du inte vad du söker kan du starta en egen grupp och samla intresserade i den.

Engagera

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Det är en sanning, och med dessa ord I minnet har vi byggt Kommunals sociala nätverk, "min sida". Vi vill hjälpa dig att engagera dig i aktiviteter, både på webben, och i det verkliga livet. Här skapar du enkelt en egen aktivitet, som du bjuder in deltagare till. Det kan lika gärna vara ett medlemsmöte, eller en uppvaktning av din kommunpolitiker. Vi har byggt ett verktyg för att stödja ditt engagemang, välkommen, ditt engagemang behövs.

Jag vill skapa ett konto

Redan medlem?

Logga in här