Välkommen till Kommunals sociala nätverk!

Kvinna

Kommunals sociala nätverk och min sida

Du har nått inloggningssidan för Kommunals sociala nätverk.  Här börjar din egen del av Kommunal: ”Min sida”, med forum, diskussionsgrupper, kalender och mycket, mycket mer. Tanken är att det ska fungera både som mötesplats för fackliga frågor och en hjälp för dig i ditt fackliga uppdrag.  Börja med att skapa ett konto. Sedan är det bara att logga in och sätta igång. Varmt välkommen!

Din e-postadress är ditt användarnamn

Nu förenklar vi inloggningen till Min sida och ersätter användarnamnet med din e-postadress. Du som tidigare registrerat dig till sajten kan välja att logga in med ditt tidigare användarnamn eller den e-postadress du angav när du registrerade dig till sajten.

Grupper

Ensam är inte stark, därför har vi bildat fackföreningar i Sverige. Tillsammans med andra går det att påverka sin situation. Därförhar vi byggt Kommunals sociala nätverk kring grupper. Logga in och titta om det finns grupper i de ämnen du är intresserade av. Hittar du inte vad du söker kan du starta en egen grupp och samla intresserade i den.

Engagera

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Det är en sanning, och med dessa ord I minnet har vi byggt Kommunals sociala nätverk, "min sida". Vi vill hjälpa dig att engagera dig i aktiviteter, både på webben, och i det verkliga livet. Här skapar du enkelt en egen aktivitet, som du bjuder in deltagare till. Det kan lika gärna vara ett medlemsmöte, eller en uppvaktning av din kommunpolitiker. Vi har byggt ett verktyg för att stödja ditt engagemang, välkommen, ditt engagemang behövs.

Jag vill skapa ett konto

Redan medlem?

Logga in här